Levering

Levering av tjenesten

Vi leverer rehabilitering i henhold til vårt beste praksis rammeverk. Det sikrer deg som kunde at du vet hva du får, hva det koster samt når- og hvordan det blir levert. 

Vi mener at ethvert vellykket oppdrag er basert på en ryddig bestillings- og leveranseprosess. Derfor har vi et bestemt løp som vi bruker for alle våre kunder.

Innhenting av tilbud

Når du tar kontakt med oss vil du ha to valg:

  1. Du kan bestille en gratis videobefaring. Etterpå får du et passende tilbud på e-post.

  2. Du kan bestille et hjemmebesøk hvor vår fagansvarlige hjelper deg med alle dine spørsmål.

Det er smart av deg å lese deg opp på nettsiden på forhånd – ikke minst når det gjelder hvilken type behandling du ønsker. Du finner informasjon om alle våre behandlinger her.

Bestilling

Når du har fått tilbudet og synes at alt ser glimrende ut, kan du gjøre to ting – enten akseptere tilbudet elektronisk via den grønne «Aksepter tilbud»-knappen i tilbudet, eller ved å sende en e-post med aksept av tilbudet (husk å henvise til tilbudsnummeret).

Avtale oppstart

Straks vi får beskjed fra systemet om at du har akseptert tilbudet, tar vi kontakt og avtaler oppstartstid. Da får du også vite hvor mange dager vi regner med å bruke på ferdigstillelse.

Oppstart

Et par dager før oppstartsdato blir du oppringt av teamlederen som har ansvaret for gjennomføring av oppdraget. Han bekrefter da oppstartsdatoen og gjør avtale med deg om oppmøtetid, nøkler m.m.

Overlevering og betaling

Vi starter oppdraget og gjennomfører som avtalt. Siste dagen vi er hos deg kan du enten avtale med oss at du betaler med kort (teamleder kan ta med kortterminal) eller så betaler du tilsendt faktura.

Oppdraget skal betales senest samme dag som det ferdigstilles.

Du vil også få e-post med oss med informasjon om renhold og noen spesielle forholdsregler som er lurt å følge den første uka.

Referanse?

Synes du vi er verdt en referanse blir vi veldig glade for det. Du får informasjon om hvor du legger inn referansen i e-posten du får ved ferdigstillelse.

Er det noe vi kan gjøre bedre derimot, håper vi du gjør oss oppmerksomme på det via e-post. Vi setter stor pris på det  når noen tar seg tid for å hjelpe oss å bli bedre.